~ Dj.Fantasy ~
* Muzica este elementul cheie al oricarui eveniment si trebuie tratat cu profesionalism dupa cum urmeaza :
* Impreuna cu dumneavoastra se va stabili o melodie in deschiderea evenimentului ~ (vals sau alta piesa dorita)
* Zeci de mii de melodii atent selectate pentru toate gusturile
* Alegerea preliminara a categoriei de melodii preferate de invitati ~ în functie de zona de provenienta, de vârsta, si preferinte
* Intâmpinarea mirilor si a nuntasilor cu melodia specifica
* Marcarea momentelor importante, precum sosirea tortului cu un mars special
* Intretinerea atmosferei mereu incitanta, nu numai prin ritmul si acuratetea-fidelitatea muzicii, dar si prin interventii la microfon ale Dj-ului (daca acestea sunt dorite)
* Anuntarea momentelor speciale, gen ..."primirea invitatilor - marsul"..."deschiderea evenimentului - dansul mirilor"..."furatul miresei"..."momentul tortului"..."aruncatul buchetului" sau "scoaterea jartierei"
* Transportul si montarea aparaturii în locatia unde o sa aiba loc evenimentul cu aproximativ 3 ~ 4 ore înainte de sosirea mirilor si a invitatilor.
~ Logistica folosita la evenimente ~
* Laptop Dell
* Laptop Sony Vaio
* Mixer Dynacord - 2 x 1000
* Boxe Satelit Dynacord - 2 x 700
* Subwofer RCF - 2 x 1000
* Microfoane cu fir si wireless Shure
* Lumini si efecte speciale
* Lasere
~ Servicii extra ~
* Lumini ambientale ~ arhitecturale
* Masina fum greu - Gheata carbonica
* Masina baloane de sapun - Solutie speciala inclusa
* Artificii lumanari pentru momentul tortului
* Artificii profesionale la mare inaltime - Clasa - II - III - IV
* Artificii pentru deschiderea evenimentului - vulcani cu aprindere de la bricheta
* Artificii pentru deschiderea evenimentului - vulcani cu aprindere din telecomanda